Monday, June 22, 2009

סיכום, המשך מ-04.06.09, ועדכון

סיכום מלפני: דברתי עם הסופרויזר שלי--מארי-ג'ו--

המשך: ואמרתי משהו בקשר ללימודים לתואר שלישי-- שיש לי פקרופסור שרוצה שאני אעשה את התואר איתו, אבל הוא בארץ. והיא ענתה, אבל זה לא בעיה בשבילך, נכון? אמרתי לה שאני צריכה לעשות קורס אינטנסיבי בעברית לפני הלימודים-- נסיתי להכנס לקורס שבקיץ הזה אבל לא הצלחתי, והקורס הבא בחורף אבל אני לא יודעת אם יקבלו אותי. היא אמרה אוקיי, ולעדכן אותה מתי שיש לי עוד אינפורמציה.

עדכון: אני מחליפה בתי-ספר. יש בעיות עם הטיב של האויר ובגלל זה יש לי (ולאחרים) כאבי-ראש שנעלמים שעה אחרי שאני יוצאת מהבית-ספר. נסיתי מאפריל להחליף לבית-ספר אחר לכמה ימים. לא נתנו לי. אבל במאי שלחו הסופרויזרים פירסום של מקומות פתוחים, בחרתי כמה מהם והיו לי ראיונים. התקבלתי ל4 בתי-ספר אבל קבלתי כאב-ראש מאחד, יש הרבה לחץ באחד, ויש עוד שנים שאני רוצה. יש לי עוד ראיון ביום שלישי-- אבל זה לא קשור לנקודה של הפוסט הזה.
אמרתי לסופרויזר שלי שיש אפשרות שאתקבל לקורס האינטנסיבי בעברית-- ואם מקבלים אותי, אני עוזבת באמצע השנה. היא שאלה אותי מתי אני מדברת לעזוב, עניתי לה שבקורס מתחיל בינואר, אז אחרי החופש בחורף, אבל לא אשמעה עד הסתו. והיא אמרה שזה בסדר, כי יש מרפאים חדשים שבאים בינואר, ולעדכן אותה כאני יודעת.

No comments:

Post a Comment